Familjen King - Del 3

Tidigare delar: Del 1, Del 2



- Humm.. Hur gör man det här? Chaty har kommit till marknaden och försöker sig på lyckokaks-maskinen.
- Ja, kanske ska man snörra på den här?
- Äcsh, det här går ju inte!
- Ursäkta men kan jag få lite hjälp här?
- Javisst. Med vadå? frågar mannen i kassa.
- Maskinen såklart!
- Du ska trycka på den gröna knappen sen två gånger på den gula och snörra på handtaget, förklarar kassören.
- Tack sa du ha.
"Mumms vad gott, och en lapp!"
- Den du söker kommer du finna i slutet på dina resor. Läser Chaty från lappen. HA! Vilken löjlig lapp, haha.
Chaty besöker sen en resturang men funderar lite på den där lappen.
"Du kommer finna den nu söker" ekar i huvudet på Chaty. "Jag söker ingen, eller menar dom att den söker mig? Nej vad töntigt, det är ju bara en löjlig lapp!"
För att försöka fly undan sina tankar ska Chaty besöka den gamla kamp sports akademin.
När Chaty kommer dit träffar hon Yo som tränar kampsport.
- Hej du, hälsar Chaty. Skulle du kunna lära mig lite kampsport kanske?
- Åhh.. Ehm.. Hej! Självklart, det vore ett nöje! Stammar Yo fram.
- Åh så bra.
Chaty och Yo hinner träna en stund innan Yo måste gå.
"Det är går jätte dåligt utan Yo! Jag kan aldrig bli bra på det här..."
"Tänk om jag kunde bli bäst på kampsport en dag! Jag skulle kunna bli mästare! Men det är ju förstås bara en dröm.."
"Jag ska bli bäst!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0