Familjen King - Del 2

Tidigare delar: Del 1

Chaty King är nu i Kina!
- Vad är det här för något? Det står att någon behöver hjälp med en grej? Jag åker dit!
"Åååhh vad långt det är.."
Till slut är Chaty framme.
- Hej, jag heter Chaty King. Jag hörde att du behövde hjälp med något? Jag hjälper gärna till.
- Hej Chaty. Jag heter Xi Yuan, visst behöver jag hjälp! Jag var och utforskade ett ställe med min man för ett tag sen, och då tappade jag ett par viktiga papper. Kan du hämta dom åt mig? Jag har inte tid att gå dit själv.
- Självklart.
- Vilken lättnad, tack så mycket. Men nu måste jag kila, hejdå Chaty och lycka till!
- Hejdå!
"På kartan såg det ut som att det skulle vara här någon stans.. Ja där!
- Humm... Vad är det här för grej?
- Det lyser! WOW!
"Det ser ut som att jag ska stoppa någon nyckel där... Juste! Jag fick ju en nyckel från Xi.
"Grymt"
"Det här går ju bra!"
"Massor med stenar, vad jobbigt.."
Efter ett tag börjar Chaty bli trött så hon återvänder till hotellet.
- Ja du vet, när vi väl kom fram så vågade ingen gå in! Fattar du vad irriterande?! Bla Bla Bla..
En kille Chaty stöter på börjar prata oavbrutet med henne.
- Hörru, jag behöver sova nu. Vi kan snacka mer sen. Avbryter Chaty irriterat.
Dötts trött slänger sig Chaty i säng.
Nästa dag ger sig Chaty ut och fiskar.
- Kom igen, nappa lite. Mask är väl inte så äckligt!
- Det här var tråkigt..Ingen napp får jag heller.
- Man måste ha tålamod om man ska fiska. Annars så kan du gå och göra lite lycko-kakor. Dom har precis skaffat en sådan maskin så att man kan göra några själv! sa en röst bakom Chaty.
- Jag har inte så bra tålamod.. Men tack för tipset! svarade Chaty rösten
- Ingen orsak. Sa rösten
"Rösten" var en kvinna med en bok och glasögon. Kvinnan spatserade vidare medsans Chaty gav sig av till Shang Simla's marknad.

Kommentarer
Detta skrev Vican

Kul att du har ett tillägg! :D

Snygg ny design! ;)

Skrevs: 2011-07-15 Klockan: 15:15:50
Blogg/hemsida: http://vicantojja.blogg.se/
Detta skrev Vican

Du skiver så intressant!!

Mitt blir bara tråkigt :(

Skrevs: 2011-07-15 Klockan: 15:29:39
Blogg/hemsida: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0