Familjen Hard del 1

Här kommer första delen av familjen Hard. Jag tycker redan om dom mer än Sparkins och Familjen King så jag hoppas ni tycker likadant!
Laila - Här är det ungar, vad tycks?
Minna - SÅ stort?
Melanie - Det är jättefint, mamma.
Minna - Ska vi verkligen bo här, mamma? Det är ju as coolt!
Laila - Inte as, Minna.. *Suck*
Minna - Jag kommer först in!
Laila - Ähm.. Mel, jag vet att du inte ville flytta. Men jag fick ju det där jobbet på resturangen oc...
Melanie - Mamma, det är okej. Vi har redan pratat om det här. Kan vi gå in nu?
Laila - Självklart.
Minna - Men kommer ni eller? Jag hinner bli hundra här!
Laila - Kom så går vi in.
Minna - Äntligen! Vart är mitt rum mamma?
Laila - Gå igenom vardagsrummet så går du in i första dörren du ser.
Melanie - Vart ligger mitt rum?
Laila - Upp för trappan bara.
Melanie går upp för trappan och ser en renoverad vind.
Melanie - Oj, det här rummet var verkligen fint. Precis min stil.
Melanie - "Den där sängen ser mjuk ut."
Melanie - "Aah.. Det här var definitivft den skönaste sängen jag har legat i någonsin!"
Medans på nedervåningen:

Minna - Wow, vilket rum, rena drömmen!
Minna - Här kommer jag trivas som fisken i havet!
Laila kommer in i rummet.
Laila - Vad tycker du om ditt nya rum, Minna?
Minna - Det är helt fantastiskt mamma!
Minna sträcker på sig och kramar Laila.
Laila - Åh, vad bra att du gillade det älskling!
Laila går upp till Melanies rum.
Laila - Så, vad tycker du om ditt nya rum, gumma?
Melanie - Jo, det är jättefint. Och den här sängen är stört skön!
Laila - Vad bra, Mel. Jag tänkte på dig när jag såg på det här rummet.
Melanie reser sig från sängen och går fram till Laila.
Melanie - Gjorde du? Melanie's ansikte lyser upp.
Laila skrattar till.
Laila - Ja, det gjorde jag.
Melanie ger Laila en kram.
Melanie - Faktiskt mamma, så älskar jag det här rummet.
Laila - Det glädjer mig väldigt mycket, Mel.
Melanie - Vart är Minna?
Laila - Hon gick och la sig. Hon älskade verkligen sitt nya rum!
Melanie sträcker på sig och gäspar
Melanie - Ja, jag ska nog också gå och lägga mig.
Laila - Jag ska också sova, godnatt Mel.
Melanie - Godnatt mamma.
Melanie - Första skoldagen imorgon. Vad ska jag ha på mig? Tänk om de inte gillar mig?
Melanie - "Minna verkade inte ett dugg nervös inför skolan imorgon.. Tänk om jag hade samma självförtroande som hon har!"
Melanie - Jag får hoppas på det bästa...

Kommentarer
Detta skrev Ernst

Herman bree, krya på dig och bli frisk och var aldrig sjuk igen!! Jag dör lite i skolan utan dig!// Ernst:)

Skrevs: 2011-09-07 Klockan: 20:46:23
Blogg/hemsida: http://pangiz.blogg.se/
Detta skrev Ernst

SV: Nästan alla pratade om dig. Du var ett stort samtalsämne i skolan den dagen ;)

Skrevs: 2011-09-08 Klockan: 16:10:48
Blogg/hemsida: http://pangiz.blogg.se/
Detta skrev Vican

Feeett snyggt hus ;D

Skrevs: 2011-09-11 Klockan: 10:21:56
Blogg/hemsida: http://vicantojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0