Lite :)

Hejsan :)
Vican här ;)
Sorry att jag inte kommer ihåg namnen på mina gubbar :P
Tänkte lägga upp lite fler bilder från min familj: (tog dom för ett tag sen men internet cpar:()
Lilla flickan lär sej gå :)
Sen lär hon sej prata :P man måste ju kunna sånt? ;)
Sen ska alla sova.. :)
Pojken drömmer om-kanske-sin framtida karriär
Föräldrarna har fullt upp med att tänka på barnen, till och med i sömnen
Nästa dag medans mamman och pojken är på jobbet/skolan så får flickan öva inför sin framtida karriär
Medans hennes pappa äter vofflor
Sorry att jag suuuuger på att hitta på stories, försökte inte ens^^
Men jag kan snart bjuda på en fuskkod ;) (är sjuk :()

Kommentarer
Detta skrev Tindra

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

Skrevs: 2011-05-07 Klockan: 17:57:01
Blogg/hemsida: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0