Sparkins - Del 6

Tidigare delar: Del 1, Del 2, Del 3, Del 4, Del 5
Några dagar efter förlusten av sin älskade dotter dör även en till viktig person ifrån Jennifer. Henrik Sparkins (alltså hennes pappa)
Bernt försöker trösta Jennifer så gott han kan.
Bernt friar till Jennifer dagen därpå. Hon blir överlycklig!
- Jennifer, det är en grej du behöver veta.. sa Bert lågt.
- Vadå älskling? Undrade Jennifer
- Jag eehm.. har inte varit fullt trogen med dig Jennifer.
"Va? Vad menar han? Inte fullt tro... VAA!? " Jennifer fattar vad han har sakt och får ett utbrott.
- HAR DU GÅTT BAKOM RYGGEN PÅ MIG MED NÅGON ANNAN?! VEM?
- Sabina.
- Grannen? Det här hade jag inte trott om dig, du av alla människor..
Jennifer springer ut ur huset. Överger Bernt ensam kvar i sovrummet. "Men där får han gott vara och dö" tänkte Jennifer och sedan brast hon ut i storgråt.
Jennifer gick och åt på Bistron när hon försökte samla tankarna.
Hon skaffade sig ett nytt hus och försökte bli så lik sin syster när hon hade levt.
Hon kände att allt behövdes ändras.
Väl på stranden började Jennifer snacka med en kille som hette Ivar. Han var enormt trevlig.
Men hon träffade också en som inte var lika trevlig...
- Har du inte förstört tillräckligt ännu? Du ska förfölja mig också eller?
- Jennifer jag kom för att säga att jag är ledsen och..
- Jag tycker att du kan gå och hitta en annan och utnyttja! HEJDÅ.
Efter bråket på standen gick Jennifer hem. Hon gick ut till verandan och spelade på sin gitarr.
" Att jag aldrig kan bli riktigt lycklig, när allt verkar bli bra igen rasar allt ihop som förra gången.. " Jennifer suckade och gick och la sig.
Nästa dag gick hon och hälsade på Ivar. Dom började bli förälskade i varandra.
Några veckor senare hemma hos Ivar började Jennifer må dåligt och började kräkas. Hon fick stanna kvar hemma hos honom.
- Ivar, JAG ÄR GRAVID! :D
- VA? Är det sant?! Det är ju helt fantastiskt!
- Jaa!
Sen är det dags för barnet att komma till världen! (Jennifer fick ha den där skålen med sig till sjukhuset. Hon lagade mat när hon fick värkar och då fick skålen följa med! HAHA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0