Nerladdnings sidor!

Nu ska jag skriva ner lite nerladdnings sidor så att ni kan ladda ner roliga grejer till erat sims spel. Men innan så ska ni ha nerladdat programet Winrar. När du har laddat hem filen kommer den se ut såhär:
<---- Klicka på bilden för att ladda ner programet.

Här kommer sidorna som jag brukar ladda ner ifrån:
www.thesims3.com -kräver medlemskap-
www.lianasims3.net
www.annamariasims3.net
www.all-about-style.com
www.aroundthesims3.com
(jag kan fler men det är dom här jag tycker är bäst!)

Hur du laddar ner till ditt sims:
Det är ganska enkelt att ladda ner sina saker till simset, bara man vet hur man ska göra. Du väljer en av nerladdnings sidorna som jag skrev upp övanför, eller tar du en egen sida.
När du har valt någon grej du vill ha så brukar det oftast stå "download" under eller över föremålet.

Jag har så att det kommer upp en ruta i vänstra hörnet när jag har laddat ner någonting.
Då högerklickar jag på rutan som kommer upp och klickar sedan på visa i mapp.
Den filen som är markerat med blått är den som jag precis har laddat ner. Dubbelklicka på den mappen.
Nu kommer en fil upp med en sims-symbol på. Du drar filen till "dokument", "Electronic Arts", "The Sims 3", och till sist "Downloads". Filen ska alltså läggas i downloads. Det är inte slut än!
Starta upp ditt spel så att den här rutan kommer upp. Tryck sedan på "Nedladdningar"
Leta upp din sak du skulle fixa till ditt sims och markera och tryck sedan på "Installera".
Sen laddar det ett tag, och sen är det klart! Det är inte så krånglit som det verkar, man måste bara lära sig! Hoppas du får kul med dina nerladdningar :)

Kommentarer
Detta skrev Angelica

Vet du någon bra sida där man kan ladda ner hår och sånt? :)

Skrevs: 2011-08-21 Klockan: 00:09:13
Blogg/hemsida: http://chiwiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0