Larsson/Alvi (del 7)

Oh no! Mia blev ett monster! Nej då, hon tappade bara hakan och balansen av det snygga huset ;)
Anna har redan uppfyllt sin livsönskan så hon hittar istället en hobby, trädgården, och hjälp får hon av...
...Miraj! Han har gröna fingrar!
Elisabeth bjuder ut sin kompis Pauline Wan som hon känt sen barndomen till Bistron Lilla Korsika, men då kommer hennes föräldrar också och ska ut på en dejt.
Elisabeth bjuder sen hem Pauline, men det går lite för långt...
Elisabeth sjunger för Pauline, i låten förklarar hon att hon bara vill vara vän.
- Åh Pauline, du är så fin! Men jag vill behålla dig, som en vän för mig!

Pauline blir arg.
- Hur kunde du?! Du bad mig göra slut med Trish men vill inte vara ihop med mig?! Trish förlåter mig aldrig! skriker hon.
- Förlåt! Jag trodde att jag kände någonting för dig, men det gör jag nog inte, jag gillar nog killar! säger Elisabeth.
Då får Elisabeth veta att Pauline är överkänslig...
Mia och Miraj avslutar sin dejt med en kyss...
Men hur går det för Elisabeth och Pauline? Läs nästa del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0