Larsson/Alvi (del 7)

Förlåt att jag inte har skrivit men jag har varit upptagen så här kommer..
- Förlåt mig Pauline! Kan vi inte bli bästisar för alltid istället?
- Ja såklart! Kom vi går in, jag fryser.
- Okej då! säger Elisabeth. Ge mig en kram!
- Okej hahah! skrattar Pauline.
NÅGRA DAGAR SENARE

Elisabeth fyller år och blir ungdom!
Hon går in i badrummet och fixar håret och byter om.
- Jag är nästan vuxen... säger hon till sig själv.
Nästa dag kommer en gäst på besök. Elisabeth känner kärlek vid första ögonkastet.
- Hej, jag heter Justin Holm, jag är eran nya granne! säger Justin.
- Hej, trevligt att träffas, jag heter Elisabeth, Elisabeth Alvi.
Händer det något mer mellan dom? Elisabeths liv är spännande nu!
Missa inte nästa del av Larsson/Alvi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0