Larsson/Alvi (del 4)

Mia har bestämt sig för att vara den mamma hon aldrig haft...
Och den bra pappan är duktig på att laga stereon, eller?
Elisabeth växer upp till barn! :D
Miraj bjuder hem sin storebror som gjorde att han och hans fru träffades
Men det blir inte som VJ trodde, Miraj skäller ut honom för att han är ond.
- Jag trodde att det var som förr, att jag kunde reta dig lite, vara lite ond, du vet! säger han som försvar.
- Men du ser väl att vi är vuxna nu? Jag har en fru och en dotter! Jag vill inte att du lär min dotter sådant ohyfs!
VJ känner inte för att festa och se på när hans lillebror växer upp.
Men det gör resten av familjen.
Varför kastar sig Mia i famnen på Miraj?
Vad har hänt?
Läs nästa Larsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0