Larsson (del 3)

Hejsan! Jag vet att vi inte har skrivit på ett tag men det går inte att logga in på denhär bloggen för Linda :(
Men det går för mig! :D
Jag har ju inte suttit vid datorn så därför skrev inte jag ;)
Här kommer mer av...
Men vänta nu lite.. MIA ÄR GRAVID!
Den första som får veta är såklart mamma Anna...
...näst på tur är såklart pappan till barnet
Miraj bestämmer sig för att flytta in till Mia och Anna, då går han och köper nya kläder så har slipper gå med bar överkropp...
Men i hans kultur kan man inte bo tillsammans och ha ett barn på gång utan att vara gifta, så han friar :love:
Sen är det bröllopsfest och alla står i badrummet.. ehheh.. (han bakom Mias pratbubbla är Mirajs bror VJ)
Mia är gravid när de gifter sig, men då är ju det som om deras framtida barn är med dem, alla går ut ur badrummet för att Mia och Miraj ska få ett eget bröllop..
Men mitt i bröllopet kommer nyheten- BARNET KOMMER!
Elisabeth Alvi och Mia Alvi... deras söta lilla dotter lär sig prata :)
Kommer Elisabeth att få syskon? Kommer något att hända mellan några i familjen?
Missa inte nästa spännande del av familjen Larsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:D

Alla har ett namn, och du heter:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Vad har du att säga?:

Trackback
RSS 2.0